onsdag den 28. maj 2008

Helt vildt bag ud

Og så alligevel ikke.
Det er tid til ting 19 og 20.
Og med ting 19 går jeg helt i stå. Jeg har været inde og kigge, og set at, ja der er den knap og der er sørme den kanp, og der står der det, men jeg er fuldstændig blank, når det kommer til at skulle oprette en side om et eller andet emne. Jeg kiggede lige under den bulgarske kormusik, men det ser fornuftigt nok ud, det der står, så hvorfor så rette i det? Jeg kunne jo selvfølgelig gå ind og skrive Usmifka på, og promoverer koret lidt, men det virker bare så useriøst. Så jeg vil lade andre om at øse ud af deres viden.
Ting 20 ved jeg så nu eksisterer, og det var vel det hele så.

onsdag den 14. maj 2008

Nul Tommy

Jeg nægter at have Tommy liggende.
I stedet for, får I lige en anden:

tirsdag den 6. maj 2008

Ledningshelvede og informationsoverload.

Hvad nytter det, at have en smart skuffe til al ledningshejset, når skuffen ser sådan ud?
Jeg gik fuldstændig i bagløs, over den punkt for punkt beskrivelse af min mp3 afspiller, og download fra netpunkt, så jeg sad bare og rodede med det på min egen måde. Og hvor er sådan en fætter dog bare genial. Jeg abbonnerer allerede på indtil flere podcast. Det eneste der undre mig, er at jeg på www.zencast.com ikke kan downloade direkte til min afspiller, men er nød til at downloade til pc'erne først. Mindre detalje, men hvis nogle har løsningen, så hit med den.