tirsdag den 29. april 2008

Malcesine

Malcesine
Malcesine,
originally uploaded by NatashaP.
Her skal vi tilbringe 2 uger af sommeren. Er der noget at sige til, at vi glæder os.

Flickr og den anden dimmer.

Flickr er jo sådan set, temmelig genial. Nu kunne jeg jo f.eks, finde smukke billeder, af der hvor jeg skal hen til sommer, og så blogge dem direkte. Smart, ikke sandt.
Picasa, fik min computer til at bukke under flere gange, med fejl, og hvad har vi. Men jeg fik da fjernet nogle vampyrøjne. Måske Jesper skulle stikke hovedet ind i sådan et program.

torsdag den 24. april 2008

AVVVVVVV, Piv piv

Da lægen i går, sagde, at jeg hellere måtte tage den med ro et par dage, og sørge for at have benet oppe, havde jeg kun tsk til overs. Det var indtil bedøvelsen holdt op med at virke i nat. For S.... og for H..... og f**k, hvor gør det bare ondt. Jeg mangler bare rolatoren, så har vi Ane 90 år. Heldigvis varer det ikke evigt.

Og så har jeg jo en masse 23-ting opgaver jeg kan gå i gang med. Lige bortset fra, at Flickr har hickups(helt ærligt), og man skal vente på, at den liiiige får tænkt sig om. Det gider jeg ikke lige nu. Jeg trænger til kaffe, og mit ben gør bare s.... ondt.

JEG KEEEDER MIG.

onsdag den 9. april 2008

Ting 10, Nemlig.

Ja, det er jo temmelig smart, med den deli..., d.le.ci...., de.li.ci...årh for fanden da, nu liger den på min værktøjslinen, så pyt med hvordan man staver til det. Det værste ved den slags tagging-værktøjer er, at jeg altid kommer til at tænke over hvilke emneord jeg vil putte på, og så tager det en krig. Alligevel ender det altid med at blive "nyheder", eller "bøger". Og så kan det jo være ligemeget.
Og hvornår får vi den Mp3 afspiller?

onsdag den 2. april 2008

Ting 8 + 9

Ja, klog af skade bliver man vel!
Og så er jeg ved, at blive gammel. Jeg sidder og hører P4(hvordan radioen er kommet hen på den kanal, skal vist lige have en alvorlig snak med min ægtefælle om), og jeg synes at libraryThing er fuldstændigt overflødigt. Hvilken interesse kan andre dog have i, at se hvilke bøger jeg har stående på hylderne. De kan da bare spørge. Jeg tror ikke det her bliver noget jeg kommer til, at dyrke helt vildt meget. Men det er da nemt, at gå til. Og så vil jeg gene snart slippe for min forkølelse. Jeg kommer i morgen, og hoster og snotter Jer alle sammen til.:-)

LibraryThing