Kære Ane Vi har holdt personalemøde hertil morgen hvor vi skulle kårer den bedste blog og vinderen blev.... Ane der står derfor 3 flasker rødvin som venter på dig på fredag. Hvis du skulle komme til at kede dig alt for meget så kan vi godt fikse at der kommer en bog eller to hjem til dig. Mange hilsner fra os alle
2 kommentarer:
Hej Ane
Sammen er vi bedst.
Heidi
Kære Ane
Vi har holdt personalemøde hertil morgen hvor vi skulle kårer den bedste blog og vinderen blev.... Ane der står derfor 3 flasker rødvin som venter på dig på fredag. Hvis du skulle komme til at kede dig alt for meget så kan vi godt fikse at der kommer en bog eller to hjem til dig.
Mange hilsner fra os alle
Send en kommentar