tirsdag den 29. april 2008

Malcesine

Malcesine
Malcesine,
originally uploaded by NatashaP.
Her skal vi tilbringe 2 uger af sommeren. Er der noget at sige til, at vi glæder os.

2 kommentarer:

Heidi Christensen sagde ...

Hej Ane
Sammen er vi bedst.
Heidi

Heidi Christensen sagde ...

Kære Ane
Vi har holdt personalemøde hertil morgen hvor vi skulle kårer den bedste blog og vinderen blev.... Ane der står derfor 3 flasker rødvin som venter på dig på fredag. Hvis du skulle komme til at kede dig alt for meget så kan vi godt fikse at der kommer en bog eller to hjem til dig.
Mange hilsner fra os alle