Ja, klog af skade bliver man vel!
Og så er jeg ved, at blive gammel. Jeg sidder og hører P4(hvordan radioen er kommet hen på den kanal, skal vist lige have en alvorlig snak med min ægtefælle om), og jeg synes at libraryThing er fuldstændigt overflødigt. Hvilken interesse kan andre dog have i, at se hvilke bøger jeg har stående på hylderne. De kan da bare spørge. Jeg tror ikke det her bliver noget jeg kommer til, at dyrke helt vildt meget. Men det er da nemt, at gå til. Og så vil jeg gene snart slippe for min forkølelse. Jeg kommer i morgen, og hoster og snotter Jer alle sammen til.:-)
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar