Da lægen i går, sagde, at jeg hellere måtte tage den med ro et par dage, og sørge for at have benet oppe, havde jeg kun tsk til overs. Det var indtil bedøvelsen holdt op med at virke i nat. For S.... og for H..... og f**k, hvor gør det bare ondt. Jeg mangler bare rolatoren, så har vi Ane 90 år. Heldigvis varer det ikke evigt.
Og så har jeg jo en masse 23-ting opgaver jeg kan gå i gang med. Lige bortset fra, at Flickr har hickups(helt ærligt), og man skal vente på, at den liiiige får tænkt sig om. Det gider jeg ikke lige nu. Jeg trænger til kaffe, og mit ben gør bare s.... ondt.
JEG KEEEDER MIG.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
3 kommentarer:
Hej Ane
Ja det er da godt det ikke være evigt. Godt du har 23 ting du kan kaste dig over når man er stille siddende. Rigtig god weekend.
Heidi
Kære Ane
Ja bedøvelse kan sandelig være en nyttig ting- på mange områder.
Håber du kan nyde de næste par dage.
Hav det godt
Ulla
Kære Ane
Rigtig god bedring! Jeg skulle hilse dig fra "en låner" (mand?)
God weekend fra Helle
Send en kommentar