torsdag den 27. marts 2008
Ting dit og dat.
Alle der er smartere end mig, har selvfølgelig skrevet ting nr. 2 og ting nr. 5, så de ved hvad de har lavet. Jeg er temmelig sikker på, at jeg er noget til ting 6-7 stykker. Jeg har da chattet med Jesper på GoggleTalk, og det er jo bare ufatteligt nemt. Men hvorfor jeg ikke kan lægge den som et gadget på min iGoggle(jeg ælllsker min iGoggle), fatter jeg ikke. Eller det vil sige: jeg kan ikke få lov at logge på, når den ligger som gadget. Meget mærkeligt. Det der med Messenger og spam og hvad har vi.....det når jeg nok end anden dag.
tirsdag den 11. marts 2008
Igoogle.
Er intet mindre end en revolution. Jeg elsker min Igoogle. Og nu har jeg så også delt dagens fitness tip med Ulla. Kan det blive meget størrer.
RSS reader
Jeg ved ikke rigtig. Det er jo ikke fordi, at ordet RSS-reader, er særligt sexet, men smart er det da. Og så kan man på igoogle oprette et nyt faneblad, hvor ens feeds kan være.
Jeg bliver en lille smule stresset ved tanken om, at man kan melde sig et en million nyhedsfeeds, og de så strømmer ind i en lind strøm. De skal jo også læses
Jeg bliver en lille smule stresset ved tanken om, at man kan melde sig et en million nyhedsfeeds, og de så strømmer ind i en lind strøm. De skal jo også læses
fredag den 7. marts 2008
Nårrrhhh lige Skat da.
Blevet ringet op af børnehave i går, på arbejde: "Karoline har over 38 i feber, og er helt stille". Så ved man den er gal, og ganske rigtig. Hun sov hele dagen i går. Fra 15 til 20 og så fra 20.30 til i morges. Og hun har sørme stadig feber. Så er det godt, at man har en mand der skolelærer, så han kommer tidligt hjem, og så kan jeg tage på arbejde.
Og så skal der hygges i aften, og mon ikke også vi lige skal se x-factor. Det vil børnene i hvert fald gerne se. Og jeg skal altså også ud og gå en god lang tur. Sønnike lokkede i går, da vi så hjemisbilen parkere lige ud for vores opgang. Så nu har vi et stort læs is i fryseren. Og her vil jeg så lige fortælle en lille annekdote(siger Ane, 36 år: Det er ulempen ved at have kolleger der er 50+, man bliver sådan lidt gammel i det). I slut-firserne samlede min far tøj til nødhjælp i polen. Et år havde han fået fat i en mand, der var chauffør for Frisko-is, til at køre ham og tøjet afsted. Den aften de skal afsted, kommer Frisko-manden og fylder vores fryser med is til randen. Det var jo helt vildt. Inden der var gået 2 dage, havde både min mor og jeg forfrysninger i munden!!
Og så skal der hygges i aften, og mon ikke også vi lige skal se x-factor. Det vil børnene i hvert fald gerne se. Og jeg skal altså også ud og gå en god lang tur. Sønnike lokkede i går, da vi så hjemisbilen parkere lige ud for vores opgang. Så nu har vi et stort læs is i fryseren. Og her vil jeg så lige fortælle en lille annekdote(siger Ane, 36 år: Det er ulempen ved at have kolleger der er 50+, man bliver sådan lidt gammel i det). I slut-firserne samlede min far tøj til nødhjælp i polen. Et år havde han fået fat i en mand, der var chauffør for Frisko-is, til at køre ham og tøjet afsted. Den aften de skal afsted, kommer Frisko-manden og fylder vores fryser med is til randen. Det var jo helt vildt. Inden der var gået 2 dage, havde både min mor og jeg forfrysninger i munden!!
onsdag den 5. marts 2008
Sikken en dejlig dag.
Når solen skinner, så betyder det ikke noget, at sønnens cykellås er frosset fast, så man står og bakser med WD40(et uundværligt middel), 2 minutter i ringetid. Det gør heller ikke særlig meget, at fruens egen cykel er punkteret, og skal have nyt dæk på til 500 kr, og at man så er nød til at tage bussen: 20 kr. for 2 zoner(20 kr., det er da fuldstændigt vanvittigt!!).
Det hjælper også på humøret, at ens pige har taget et billede af sig selv til "hvis nu du savner mig på arbejde, mor".
Det hjælper også på humøret, at ens pige har taget et billede af sig selv til "hvis nu du savner mig på arbejde, mor".
tirsdag den 4. marts 2008
Den opmærksomme læser..
..vil nu bemærke, at mit design er lavet om.
Nårh naj. Der har jo ikke været nogen inde og se min side.:-(
Nårh naj. Der har jo ikke været nogen inde og se min side.:-(
Hva'ba.
Her kommer man frisk en tirsdag morgen, og så har kollegerne spammet mit skrivebord med diverse. Bunker der skal gennemgåes, og bøger der skal skannes. Hvilken jammerdal.
Heldigvis fandt jeg min pc'er i bunden af bunken, så jeg kunne komme i gang med 23 ting.
Heldigvis fandt jeg min pc'er i bunden af bunken, så jeg kunne komme i gang med 23 ting.
Abonner på:
Opslag (Atom)