fredag den 7. marts 2008

Nårrrhhh lige Skat da.

Blevet ringet op af børnehave i går, på arbejde: "Karoline har over 38 i feber, og er helt stille". Så ved man den er gal, og ganske rigtig. Hun sov hele dagen i går. Fra 15 til 20 og så fra 20.30 til i morges. Og hun har sørme stadig feber. Så er det godt, at man har en mand der skolelærer, så han kommer tidligt hjem, og så kan jeg tage på arbejde.
Og så skal der hygges i aften, og mon ikke også vi lige skal se x-factor. Det vil børnene i hvert fald gerne se. Og jeg skal altså også ud og gå en god lang tur. Sønnike lokkede i går, da vi så hjemisbilen parkere lige ud for vores opgang. Så nu har vi et stort læs is i fryseren. Og her vil jeg så lige fortælle en lille annekdote(siger Ane, 36 år: Det er ulempen ved at have kolleger der er 50+, man bliver sådan lidt gammel i det). I slut-firserne samlede min far tøj til nødhjælp i polen. Et år havde han fået fat i en mand, der var chauffør for Frisko-is, til at køre ham og tøjet afsted. Den aften de skal afsted, kommer Frisko-manden og fylder vores fryser med is til randen. Det var jo helt vildt. Inden der var gået 2 dage, havde både min mor og jeg forfrysninger i munden!!

Ingen kommentarer: