Jeg ved ikke rigtig. Det er jo ikke fordi, at ordet RSS-reader, er særligt sexet, men smart er det da. Og så kan man på igoogle oprette et nyt faneblad, hvor ens feeds kan være.
Jeg bliver en lille smule stresset ved tanken om, at man kan melde sig et en million nyhedsfeeds, og de så strømmer ind i en lind strøm. De skal jo også læses
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar