tirsdag den 4. marts 2008

Den opmærksomme læser..

..vil nu bemærke, at mit design er lavet om.
Nårh naj. Der har jo ikke været nogen inde og se min side.:-(

2 kommentarer:

Johanne sagde ...

Hej Ane

Hmmm, jeg så godt nok ikke din blog før du gav den et makeover, men jeg ser den nu : )
Tillykke med bloggen og god vind i sejlene med de 23 ting.

Venlige hilsner fra Johanne, Halsnæs Bibliotekerne

Heidi Christensen sagde ...

Hej Ane
Jeg syntes det er en rigtig fin blog du har fået lavet med billed og det hele.
Hilsen Heidi