Hej AneHmmm, jeg så godt nok ikke din blog før du gav den et makeover, men jeg ser den nu : )Tillykke med bloggen og god vind i sejlene med de 23 ting.Venlige hilsner fra Johanne, Halsnæs Bibliotekerne
Hej AneJeg syntes det er en rigtig fin blog du har fået lavet med billed og det hele.Hilsen Heidi
Send en kommentar
2 kommentarer:
Hej Ane
Hmmm, jeg så godt nok ikke din blog før du gav den et makeover, men jeg ser den nu : )
Tillykke med bloggen og god vind i sejlene med de 23 ting.
Venlige hilsner fra Johanne, Halsnæs Bibliotekerne
Hej Ane
Jeg syntes det er en rigtig fin blog du har fået lavet med billed og det hele.
Hilsen Heidi
Send en kommentar