torsdag den 27. marts 2008
Ting dit og dat.
Alle der er smartere end mig, har selvfølgelig skrevet ting nr. 2 og ting nr. 5, så de ved hvad de har lavet. Jeg er temmelig sikker på, at jeg er noget til ting 6-7 stykker. Jeg har da chattet med Jesper på GoggleTalk, og det er jo bare ufatteligt nemt. Men hvorfor jeg ikke kan lægge den som et gadget på min iGoggle(jeg ælllsker min iGoggle), fatter jeg ikke. Eller det vil sige: jeg kan ikke få lov at logge på, når den ligger som gadget. Meget mærkeligt. Det der med Messenger og spam og hvad har vi.....det når jeg nok end anden dag.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar