tirsdag den 10. juni 2008

Myspace & facebook.

Pyha. Myspace, var da lige ved at tage livet af mig. jeg måtte oprette mig 5 gange, før den ligesom fangede, at ja, jeg vil gerne have en myspace profil.
I kan jo se den her:
Skrupsak
Den er ikke så ligetil at bruge, og der er ting jeg ikke lige kan få fod på, men nu har jeg været omkring den.

Facebook derimod, har jeg haft megen glæde af. Jeg har f.eks. fundet min gode gamle gymnasie kammerat. Det var dejligt.

Ingen kommentarer: