Ja, det er jo temmelig smart, med den deli..., d.le.ci...., de.li.ci...årh for fanden da, nu liger den på min værktøjslinen, så pyt med hvordan man staver til det. Det værste ved den slags tagging-værktøjer er, at jeg altid kommer til at tænke over hvilke emneord jeg vil putte på, og så tager det en krig. Alligevel ender det altid med at blive "nyheder", eller "bøger". Og så kan det jo være ligemeget.
Og hvornår får vi den Mp3 afspiller?
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
1 kommentar:
Send en kommentar