Her kommer man frisk en tirsdag morgen, og så har kollegerne spammet mit skrivebord med diverse. Bunker der skal gennemgåes, og bøger der skal skannes. Hvilken jammerdal.
Heldigvis fandt jeg min pc'er i bunden af bunken, så jeg kunne komme i gang med 23 ting.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
3 kommentarer:
Hej Skrupsak.
Flot biblioteksgrønt layout!
- hvad er en "skrupsak" egentlig? Og hvorfra stammer navnet?
Kh. Eric
Hej Ane
Velkommen til cyperspace ;o) Det er fint ud.
Inge Merete
Send en kommentar