tirsdag den 4. marts 2008

Hva'ba.

Her kommer man frisk en tirsdag morgen, og så har kollegerne spammet mit skrivebord med diverse. Bunker der skal gennemgåes, og bøger der skal skannes. Hvilken jammerdal.
Heldigvis fandt jeg min pc'er i bunden af bunken, så jeg kunne komme i gang med 23 ting.

3 kommentarer:

Eric Klitgaard sagde ...

Hej Skrupsak.

Flot biblioteksgrønt layout!

- hvad er en "skrupsak" egentlig? Og hvorfra stammer navnet?

Kh. Eric

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Hej Ane

Velkommen til cyperspace ;o) Det er fint ud.

Inge Merete